понеделник, 20 юни 2011 г.

Колко важно е да си в "Rock'n'rolla"...

"Важното е да си в джаза"- казват, но аз си мисля, че не по-малко важно е да си и в рокънрола!

Така преди няколко дни се озовах с компания в прочутия столичен клуб "Rock'n'rolla". Вътре нищо необичйно- музиката беше грижливо подбрана в съзвучие с името на заведението, но дотук се изчерпаха моите лични рокънрол представи за нещата... Хората там не бяха рокънрол- особено младежите с добре напомпаните си бицепси, неприкрити под силно вталените тениски, които от своя страна бяха добре запасани във фешън панталон и завършени надолу с остър лъскав чепик... Диджеят от своя страна се стараеше атмосферата да напомня тази от селските дискотеки с постоянните си подвиквания между парчетата: " А сега поздрав за Весето от цялата компанияяяяяя!!!"
"Хммм, ами тва ми изглежда като чалгата на рокънрола"- вметна човек от нашата компания... и беше на доста прав път! Нещата обаче тъкмо започваха да се случват...
Тъкмо бях положил лакът на бара с цел да се подпра в типична рокънрол поза и бях посрещнат от барманска реплика: " Какво ще пием?"- "Нищо засега, благодаря!"- отговорих. "Е, не може така- щом сте на бара трябва да консумирате!"- ми беше съобщено. Причните се оказаха "нареждания отгоре", "правилата на заведението са такива", абе изобщо изцяло "рокънрол правила" отвсякъде!
Малко по- късно забелязах маса с ниски диванчета и кресла в стил "ранен мутренски барок", които бяха напълно незаети и реших да се възползвам, тъй като се бях поуморил от толкова "рокънрол". "Извинете, трябва да станете от тези места, понеже масата е с бутилка"- ми се тросна сервитьорката. След кратка беседа разбрах, че за да седиш на тези места е нужно да си поръчаш бутилка с алкохол и безгрижно да си я изконсумираш (сам или с компания), обграден от "рокънрол" обстановка...
Хм, изглежда на някои хора чалга клубовете им отесняха и сериозно настъпват и към рокънрола...
Така го разбират хората рокънрола там явно! А аз все съм си мислел, че рокънрола е мироглед и начин на живот...
Както навремето изпя Васко Кръпката: "Да живее рокънрола, чак до края на света!!!"

Няма коментари:

Публикуване на коментар